Our Gallery

Contact Info

Cariere IBS

Asistent Gestionar Depozit

Îți dorești să lucrezi într-un mediu liniștit, în afara agitației din oraș? Îți place sa privești natura de pe geamul biroului? Noi îți putem oferi aceste avantaje, datorită locației în care ne desfășurăm activitatea. Suntem localizați la doar 24 de km de centrul Clujului, în localitatea Răscruci(repere: DeLonghi, Bosch, etc.)

Căutăm o persoană ambițioasă, muncitoare, expertă în multi-tasking, disciplinată și flexibilă. Piața băuturilor alcoolice din România este una foarte dinamică și la fel ne așteptăm să fii și tu.

Candidatul ideal

1. Ai absolvit liceul ori o școală profesională în specialitatea corespunzătoare gestiunii
2. Ai autorizație ISCIR pentru utilizarea stivuitorului/reach truck-ului
2. Ai minim 3 ani experiența ca si gestionar șef
3. Ai experiența cu WMS/ERP
4. Permis de conducere categoria B
5. Abilitați foarte bune de comunicare
6. Team player, abilitați bune de coordonare si motivare a echipei
7. Ești o persoana atenta si cu simț de responsabilitate.
8. Cunoștințe de MS Office (Word, Excel, Outlook)

Responsabilități principale

1. Gestionează depozitul in conformitate cu viziunea si scopurile long-term ale managementului
2. Coordonează echipa in toate activitățile in depozit
3. Optimizează/îmbunătățește mereu procesele si fluxurile in depozit
4. Este legătura intre management si depozit
5. Optimizează in permanenta costurile in depozit
6. Analizează procesele si fluxurile in WMS si le eficientizează
7. Motivează echipa in depozit si urmărește performatele acesteia
8. Setează împreuna cu managementul targeturi anuale si trimestriale si se asigura ca sunt atinse
9. Organizează si participa la inventariere
10. Participa la încărcări si descărcări in depozit
11. Participa la recepțiile in depozit
12. Este responsabil pentru tot ceea ce înseamnă documente si acte in depozit
13. Responsabil pentru curățenia depozitului si pentru utilizarea eficienta a spațiului din depozit

Beneficii
  1. 1. Salariu lunar fix; (salariul lunar se stabilește la interviu in funcție de experiența aplicantului)
    2. Bonus bazat pe atingerea targetului;
    3. Tichete de masa;
    4. Mașină, telefon și laptop de serviciu;
    5. Timp de lucru 8.30 ore / zi din care: pauza de masă este de 30 minute + 30 de minute pauză de relaxare;
    6. Creșteri salariale în funcție de performanțe;
    7. Discount de angajat la achiziționarea băuturilor;
    8. Concediul de odihnă anual: 24 zile lucrătoare;
    9. Tichete de vacanță după primul an de vechime;

Te așteptăm în echipa noastră!

 

Aplică pentru postul de Asistent Gestionar Depozit
Încarcă CV
Alte posturi vacante
0
    0
    Your Cart
    Coșul Tău Este GolMagazin