Cariere IBS

Inside Sales Representative

Căutăm o persoană ambițioasă, comercială, muncitoare, expertă în multi-tasking, disciplinată și flexibilă. Piața băuturilor alcoolice din România este una foarte dinamică și la fel ne așteptăm să fii și tu.

Candidatul ideal

- Ai cunoștinte avansate de operare PC
- Ai cunoștințe avansate în Microsoft Office, în special Microsoft Excel
- Îți place sa lucrezi sub presiune (să rezolvi mai multe task-uri simultan, să te
incadrezi într-un interval de timp prestabilit)
- Te adaptezi usor, te “mulezi” pe cerintele jobului si ești proactiv în rezolvarea eventualelor problemele
- Ești atent la nevoile clienților
- Ești o persoană atentă, responsabilă, sociabilă, punctuală
- Ai abilități bune de planificare a muncii, ești organizat, comunicativ
- Ai experiență pe poziții de vânzări, logistică, achiziții sau contabilitate
- Ai abilități de comunicare excelente și putere de convingere
- Îţi place munca de birou
- Permisul de conducere reprezintă un avantaj
- Cunostinte de limba Engleza reprezinta un avantaj
– Ești atent la nevoile clienților
- Ești proactiv în rezolvarea eventualelor problemele

Responsabilități principale

- Suport general pentru Departamentul Comercial
- Preluarea și prelucrarea comenzilor telefonic si prin e-mail
- Plasarea comenzilor la furnizori de marfa
- Facturarea comenzilor
- Pregătirea documentelor logistice în platforma transportatorului
- Comunicare/colaborare permanentă cu depozitul în vederea pregătirii şi livrării
mărfii la timp
- Comunicare permanenta cu departamentele de achizitii si vanzari in vederea
sincronizarii fluxului de in/out (ce marfa urmeaza sa vina/ce marfa este cu stoc
vechi etc.)
- Menține legătura cu clienții actuali
- Trimite oferte pe e-mail
- Întocmirea de rapoarte periodice
- Actualizarea bazei de date și documente
- Pregatirea fisele de listare
- Organizarea transporturilor interne si externe
- Evidența și îndosarierea documentelor de vânzare și de transport
- Evidența livrărilor de marfă și a respectării termenelor de plata ale clienților
- Incarcarea produselor pe platforma online B2B a companiei si actualizarea platformei (fotografii, preturi, stocuri)
- Preluarea si prelucrarea comenzilor primite prin intermediul platformei online
- Preluarea solicitarilor de cont pe platforma si activarea acestora
- Implicare in stabilirea strategiilor de preturi si oferte pe platforma online
- Negocierea preturilor solicitate de clienti in platforma online

Beneficii

1. Salariu lunar motivant
2. Catering
3. Transport asigurat de către firmă
4. Timp de lucru 8.5 ore / zi, din care 30 minute pauză de masă și 30 minute pauză de relaxare. Program de la 08:30 la 17:00
5. Creșteri salariale în funcție de performanțe
6. Discount de angajat la achiziționarea băuturilor
7. Tichete de vacanta
8. Concediu de odihna 24 zile
9. Oportunitatea de a lucra în noua locație a companiei, dotată complet cu tot ce este nevoie pentru a crea un mediu de lucru ideal și unde vei putea să-ti pui calitățile în valoare

Aplică pentru postul de Inside Sales Representative
Încarcă CV

Carbon Champagne este acum disponibila in Romania exclusiv prin IBS