Cariere IBS

Brand Manager

Salut, noi suntem International Brand Stores și suntem în căutare de un Brand Manager, care să se alăture echipei IBS. Portofoliul companiei noastre este in plină expansiune și căutăm un Brand Manager cu experiență și viziune, dornic să lucreze cu branduri noi si care poate duce aceste branduri pe cele mai înalte culmi pe piața din Romania.

Candidatul ideal
  • Căutăm o persoană antreprenorială, pasionată, creativă și căreia îi plac provocările strategice! Dacă îți dorești un job unde să îți poți pune în aplicare toate skill-urile tale de marketing & sales, IBS este locul potrivit pentru tine.

    Credem că te-ai potrivi în echipa noastră dacă:

    1. Ai o experiență de minim 3 ani într-o poziție de Brand Manager, marketing sau comunicare la o companie FMCG (preferabil băuturi);

    2. Ești o persoană comunicativă, creativă, responsabilă, curioasă și ambițioasă;

    3. Ai cunoștințe foarte bune de limba engleză, atât scris cât și vorbit;

    4. Ești o persoană orientată spre rezultate și profit;

    5. Recunoști și profiți de oportunități;

    6. Ești o persoana analitică și concludentă, îți stabilești obiective realiste și măsurabile cât și competitive;

    7. Ai cunoștințe de Microsoft Office - nivel avansat

Responsabilități principale
  • 1. Elaborează și implementează planul anual pentru dezvoltarea și coordonarea strategiilor de marketing, în limitele conceptelor, obiectivelor si bugetelor prestabilite pentru a stimula creșterea categoriei IBS Official Imports;2. Înțelege piața și creează planuri de acțiune în funcție de portofoliu, concurenți, dar si pe potențialul de creștere a afacerii bazat pe nevoile consumatorilor, convingerile și obiceiurile de cheltuieli;

    3. Monitorizează în mod regulat analiza performanței mărcilor și profitul brandurilor din portofoliul IBS Official Imports;

    4. Monitorizează tendințele de marketing și urmărește companiile competitive de pe piață, astfel încât să poată rămâne în fața concurenței;

    5. Propune lansări noi / promoții în funcție de segmentul de piață;

    6. Crearea de Brand Awareness și îmbunătățirea poziționării în piață;

    7. Dezvoltarea de campanii digitale în colaborare cu Social Media Manager;

    8. Dezvoltarea de campanii de trade marketing;

    9. Campanii de activare de brand, in On-trade & Off-trade;

    10. Construiește relații strânse cu întreaga echipă pentru a se asigura că planurile stabilite sunt înțelese și se aplică conform pentru a atinge obiectivele stabilite;

    11. Stock control pentru produsele din portofoliul IBS Official Imports dar si materiale POS aferente;

    12. Administrare budgete de A&P;

    13. Colaborare cu Events Manager pentru organizare si participare la evenimente cu scopul de a crea si creste brand awareness;

    14. Analizarea pieței de băuturi alcoolice la nivel național si internațional;

    15. Sourcing, propunerea și dezvoltarea de produse noi;

    16. Colaborare cu Brand Owners pentru marketing, sales, reporting, etc.

    17. Crearea și implementarea de strategii de marketing & sales împreună cu stake-holders copmaniei (departamentul de vânzări, clienții si furnizorii companiei);

    18. Măsoară și raportează performanța tuturor campaniilor de marketing evaluate în raport cu obiectivele stabilite;

    19. Vizite la târguri de băuturi naționale si internaționale;

    20. Vizite la Brand Owners pentru traininguri si nu numai.

Beneficii
  • 1. Salariu motivant (salariul se stabilește la interviu în funcție de experiența aplicantului)2. Bonus de performanță;

    3. Acordarea de masă caldă zilnic, tip catering (în zilele cu activitate la birou). În cazul deplasărilor se va aloca un buget fix/deplasare;

    4. Timp de lucru 8.5 ore/zi, din care 30 minute pauză de masă și 30 minute pauză de relaxare;

    5. Mașină;

    6. Laptop;

    7. Telefon de serviciu;

    8. Creșteri salariale în funcție de performanțe;

    9. Discount de angajat la achiziționarea băuturilor;

    10. "Casual Thursday”, fiecare ultimă zi de joi din lună cu grătar, muzică și relaxare.

    11. Concediul de odihnă anual, 24 zile lucrătoare;

    12. Tichete de vacanță după primul an de vechime;

Cine suntem noi:

Compania International Brand Stores și-a început activitatea în Olanda în anul 2006 și a continuat în România, dezvoltând o rețea de distribuție. Din anul 2010 suntem importatori direcți în Romania de băuturi alcoolice, vinuri, soft drinks și bere. Ne dorim să creștem în continuare pe toate planurile, motiv pentru care te vrem în echipa noastră!

Aplică pentru postul de Brand Manager
Încarcă CV